Campagne

Cultuurconnect kreeg in 2016 een nieuwe opdracht en besliste om niet langer in te zetten op een campagne enkel voor bibliotheken, maar om mee de schouders te zetten onder de Digitale Week. Dit is een jaarlijkse campagne om mensen digitale vaardigheden bij te brengen, ze mediawijs te maken en volop te laten genieten van de mogelijkheden van digitale cultuur.

Lokaal zijn er meer dan 200 partners actief die samen zo'n 1000 activiteiten organiseren voor het grote publiek. De partners bestaan voor het merendeel uit bibliotheken, welzijnsorganisaties, cultuurhuizen, gemeenten en vormingsinstellingen die hun maatschappelijke meerwaarde in digitale tijden in de verf zetten. Organisatoren zijn Linc, Cultuurconnect en Mediawijs.

Van 20 oktober tot en met 5 november 2017 gaan we voor een extra lange #DigiWeek17. Zo kan de campagne nog meer mensen bereiken en kunnen aanbieders van workshops de vraag beter aan.
 

Lichtkunstwerk lijnen met veel kleur

Nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven van de campagne Digitale Week? Schrijf je in op onze nieuwsbrief.

Nood aan informatie of inspiratie? Neem contact op met lucy.vereertbrugghen@cultuurconnect.be.

Lees meer op www.digitaleweek.be.