Volg binnenkort je aanvraag online op met de vernieuwde helpdesk

  • 17 mei 2017

Wat verandert er?

Vanaf 22 mei 2017 schakelt Cultuurconnect over op een nieuwe helpdesktoepassing: Zendesk. Je kan voortaan niet alleen mailen naar helpdesk@cultuurconnect.be, zoals voorheen, maar je kan ook terecht op een online portaal van de helpdesk. Daar kan je eenvoudig je aanvragen indienen én opvolgen.

Mail je naar de helpdesk, dan sturen wij jou eenmalig een link naar het portaal om je aan te melden en je wachtwoord in te stellen. Zo kan je in de toekomst steeds naar het portaal van de helpdesk surfen om je aanvraag online te volgen of om een nieuwe aanvraag in te dienen. Handig, toch?

Vanaf wanneer kan je op het portaal terecht?

Op die manier integreren we de helpdesks van de provinciale bibliotheekdiensten in één groot, overkoepelend helpdesksysteem. Het Provinciaal Bibliotheek Systeem (PBS) van Vlaams-Brabant is het eerst aan de beurt. Deze bibliotheken kunnen vanaf begin juni terecht op het portaal voor alle aanvragen. De andere provincies volgen na de zomervakantie.