Praktijkcases: De Grote Post en Similes in interactie met doelgroepen

Bibliotheken
Podiumhuizen

In deze online sessie op 6 februari (10-12u) vertelt Raina Minhas, teamlead communicatie en digitale ontwikkeling bij De Grote Post in Oostende, hoe hun organisatie de uitdaging is aangegaan om, in het kader van hun 10-jarig bestaan, hun communicatie naar een hoger niveau te tillen. 

Veerle Aendekerk is directeur van Similes, familievereniging voor geestelijke gezondheid. Zij gaat dieper in op hoe hun organisatie de voorbije jaren heeft ingezet op digitalisering van de interne en externe communicatie.
​​​​​​

Vanuit de opleiding Digitaal Leiderschap in de Cultuursector zetten we deze sessie op 6 februari open voor iedereen. De praktijkcases kaderen in de module "Interactie met doelgroepen" van de opleiding. Welkom! 

Raina Minhas is communicatiemanager en bouwt sinds 2015 mee aan de online aanwezigheid en digitale ontwikkeling van De Grote Post. Daarnaast biedt ze communicatieve ondersteuning voor een aantal projecten van de Oostendse cultuurpartners zoals Chambres d’O, Zomer in O en Lijfstroom.

Veerle Aendekerk is Algemeen directeur van Similes vzw, een organisatie die de familie en naasten van psychisch kwetsbare mensen ondersteunt. Ze vertelt meer over de digitalisering van hun aanbod en communicatie post corona, over hun podcasts en de impact hiervan op deelnemers, leden, vrijwilligers en het team.

Deel dit event:

Praktische info

Datum en tijd

Maandag 6 februar 2023
10:00 uur  tot 12:00 uur

Prijs

Gratis

Meer info

Sluit online aan via Zoom. Je ontvangt de Zoomlink via mail na inschrijving.