Kwaliteitsvolle opleidingen en een klantgerichte helpdesk, daar draag ik aan bij met een glimlach. Vanuit mijn achtergrond als bibliotheekmedewerker in Oostende ga ik samen met mijn collega's voor een enthousiaste overgang naar het nieuwe Bibliotheeksysteem.
In tijden van automatisering, digitalisering en centralisering, blijft Open Vlacc een vaste waarde als werkinstrument voor de bibliotheken. Ik gebruik graag mijn praktijkervaring en kennis om hier elke dag toe bij te dragen.
Ik zet mijn ervaring in om de migratie naar het nieuwe Bibliotheeksysteem mee in goede banen te leiden. Daarvoor werkte ik bij een Brusselse openbare bibliotheek.
Als eerstelijnsmedewerker op de servicedesk sta ik elke dag paraat om cultuurprofessionals zo snel en zo goed mogelijk te helpen of door te verwijzen naar de juiste persoon.
Een Russisch prentenboek, een cd van Mogwai, de laatste nieuwe van Isabel Allende ... Door goede beschrijvingen en relevante trefwoorden, genres of thema's vinden de bibliotheekbezoekers snel wat ze zoeken.